Like us on Facebook

jueves, 3 de marzo de 2011

Aprender Español- Kreyòl

Español- Kreyòl/ Kreyòl -Español.

Saludos / Introducción: Salutasyon / entroduksyon

Por favor- silvouplè, souple, tanpri

Alo- hola

Orevwa , babay- Adios

Bonjou -Buenos dias

Bonswa- Buenas Tardes

Bòn-n nwi-Buenas noches

Mèsi- Gracias

Mèsi Anpil/ mèsi bokou - Muchisimas Gracias

Ou merite/ padkwa- de nada/ no hay de que

Pa gen pwoblèm-no hay de que

Byenvenu/ byenveni nan: Bienvenido a

N-a wè nan yon ti kadè- Hasta pronto

N-a wè pita- Hasta luego

N-a wè demen- Hasta mañana

A-la prochè-n -Hasta la próxima

Pase bò-n joune/ pase bò-n jounen- Que pase buen día

Sak-pase?- Que tal? / Que anda? que pasa? Que hay de nuevo? Bien

M-ap boule- Bien- excelente

Kijan ou ye ? koman ou ye ? kouman ou ye ?

Tres maneras de traducir como está usted o como estas?

M byen- Estoy bien

M trè byen gras a Dye-Estoy muy bien gracias a Dios

M malad- Estoy enfermo/ mal

M pa pi byen ni pi mal- así así

Sak pase?- Que tal?

M ap boule- bien

Ki jan bagay yo ap mache?- Que tal? Como van las cosas?

Y ap mache byen- van bien

Bagay pa bon menm- Van mal (asunto de negocio)

Ban m nouvèl nou? -Que hay de nuevo?

Pa gen bon nouvèl/ pa gen anpil nouvèl- No hay buenas noticias/ No mucho

Wi- si

No-Non

Petèt -Quizás

Tout bagay anfom?-Todo está bien?

Ki jan ou rele? -¿Como se llama? o ¿como te llamas?

M rele Alexandre Hamlet- Me llamo Hamlet Alexandre

M kontan fè konesans ou-Encantado ( a)

www.jespaham.overblog.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario